gravatar

Pesta buku Selangor

Semasa cuti khas H1N1 yang lalu, saya telah berkesempatan untuk pergi pesta buku peringkat negeri Selangor.Agak malang saya katakan di sini kerana kurangnya publisiti dan promosi berkaitan pesta buku ini.Diharap pesta sebegini perlukan lebih promosi lagi.

Saya juga sempat menjenguk pelbagai booth yang terdapat di kompleks pkns. Saya dapat membeli buku iaitu rahsia bisnes yahudi dan mendapat penerangan tentang e sastera.net. Rupa-rupanya e sastera.net dalah laman web yang menyediakan ruang untuk mengasah bakat dalm bidang karyawan.Kepada yang mempunyai sajak, puisi, pantun dan sebagainya boleh menghantar karya tersebut daripada disimpan dekat rumah tapi berdebu. Itu sekadar nasihat sahaja.

Oh ya, saya juga dapat mencuba rawatan mata yang di booth di situ secara percuma.